POD HD500X

Zobacz inne produkty producenta

Kod produktu 0880031

POD HD500X jest następcą światowego bestsellera w dziedzinie multiefektów gitarowych z modelingiem, POD'a HD! Rozwinięta wersja HD500 dysponuje obszerną paletą klasycznych i nowoczesnych brzmień zrealizowanych w technologi HD, oferując jeszcze głębsze brzmienie, bogate w charakterystyczne niuanse, które doskonale inspirują i pobudzają kreatywność!

  • Rozbudowana biblioteka brzmień wzmacniaczy zrealizowanych w technologii HD, zapewniającej głębokie brzmienie i szeroką dynamikę
  • Wydajna kombinacja dynamicznego procesora DSP oraz elastycznych metod określania toru sygnałowego
  • W pełni konfigurowalne, podświetlane kontrolery nożne, zapewniające komfortową pracę w warunkach scenicznych
  • Line 6 Dream Rig – pełna kontrola nad ustawieniami POD'a. Możliwość kreowania dowolnego zestawu wzmacniaczy, procesorów i efektów


Światowej klasy brzmienia wzmacniaczy, zrealizowane w technologii HD
Każdy z modelowanych wzmacniaczy oferuje niesamowitą głębię brzmienia oraz wiernie oddaje jego charakter i wrażliwość na niuanse artykulacyjne – a to dopiero początek! Użytkownik ma możliwość określania brzmienia oraz zakresu dynamiki każdej symulacji wzmacniacza, dzięki rozbudowanej kontroli parametrów takich jak: Sag, Bias, Bias Excursion, Hum i wielu innych.  



Ponad 100 efektów studyjnych i StompBoxów
POD HD500X dysponuje ponad stoma symulacjami butikowych efektów studyjnych, co pozwala w pełni określić charakter Twojego brzmienia. Możesz emulować rzeczywiste tory sygnałowe z przesterami, pogłosami, modulatorami, filtrami, reverbem i innymi efektami lub kreować swoje własne ustawienia z wykorzystaniem aż ośmiu efektów jednocześnie! Ponadto istnieje możliwość kontroli wszystkich efektów w czasie rzeczywistym, przy pomocy przełączników nożnych oraz wbudowanego pedału ekspresji.  


Większa moc obliczeniowa = większa kreatywność
Urządzenie pozwala bardzo elastycznie kreować brzmienie, dzięki zwiększonej mocy obliczeniowej procesora. POD HD500X po prostu został do tego stworzony! Multiefekt został wyposażony w dynamiczny procesor DSP abyś mógł wywoływać swoje efekty w dowolnym momencie. Dodatkowo, rozbudowany preprocesor optymalizuje składnię operacji aby zwiększyć wydajność i pozwolić na tworzenie jeszcze bardziej skomplikowanych układów efektów i wzmacniaczy. Użytkownik może ponadto wybierać symulacje kolumn, mikrofonów i efektów, tworząc nieskończone ilości kombinacji brzmieniowych, zapisywanych w aż 512 komórkach pamięci!

Podwójne łańcuchy sygnałowe
Bardzo często, legendarne brzmienia gitarowe były tworzone w oparciu o więcej niż tylko jeden tor sygnałowy. POD HD500X pozwala je odtwarzać, bez konieczności ustawiania i łączenia ze sobą ton sprzętu. Wystarczy określić tor sygnału na dwóch niezależnych ścieżkach – każda z nich ze swoją własną kombinacją wzmacniaczy i efektów HD. Dzięki temu możliwe, jest tworzenie niepowtarzalnych zestawów stereofonicznych w szybki i łatwy sposób.

Programowane kontrolery i wytrzymała konstrukcja
POD HD500X został wyposażony w niezwykle wytrzymałe przełączniki nożne z sygnalizacją LED, które gwarantują niezawodność oraz czytelność interfejsu w warunkach scenicznych. Możesz ich używać w celu włączania lub wyłączania efektów oraz szybkich zmian presetów. Dla bardziej kreatywnych muzyków, przewidziano również masę innych opcji, które mogą być przypisywane poszczególnym kontrolerom. Wśród nich specjalistyczne parametry wzmacniaczy, sterowane pedałem ekspresji, czy też kontrola 48-sekundowego loopera. Stalowa obudowa z przetłoczeniami zapewnia bezpieczeństwo wewnętrznej elektronice, chroniąc ją przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi.

Rozbudowany panel wejść i wyjść


POD HD500X został wyposażony we wszystkie wejścia i wyjścia niezbędne w studio, na scenie oraz w warunkach domowych. Nie zabrakło wśród nich: zewnętrznej pętli efektów, portu USB (komunikacja i nagrywanie w studyjnej jakości) oraz wejść XLR, portów MIDI, wyjścia słuchawkowego i interfejsu Line6 LINK.



Centrum kontroli gitarowego brzmienia
Nie ma znaczenia czy używasz wzmacniacza gitarowego, systemu PA, czy też rozbudowanego gitarowego Riga. POD HD500X jest kompatybilny ze wszystkimi formami nagłośnienia Twojej gitary. Jest to również w pełni konfigurowany kontroler MIDI, który może sterować zewnętrznymi urządzeniami. Wykorzystanie złącza Line 6 LINK oraz złącza Variax otwiera przed użytkownikiem jeszcze więcej możliwości. Wystarczy, że przy jego pomocy podłączysz do POD HD500X gitarę james Tyler Viariax oraz wzmacniacz Line 6 DT lub nagłośnienie z serii StageSource. Stworzony w ten sposób system będzie w pełni zintegrowanym, inteligentnym środowiskiem gitarowym.

 

 

 

  • rozbudowana kolekcja wielokrotnie nagradzanych wzmacniaczy HD
  • ponad 100 efektów studyjnych i stomp boxów
  • możliwość korzystania z 8 efektów jednocześnie
  • kolekcja specjalnie wyselekcjonowanych symulacji kolumn i mikrofonów
  • elastyczne kreowanie brzmienia dzięki: podwójnym ścieżkom sygnałowym, dowolności tworzenia toru sygnałowego, dynamicznemu procesorowi DSP o większej wydajności, wbudowanej pętli efektów (możliwość wpięcia w dowolne miejsce w torze)
  • wytrzymałe przełączniki nożne z sygnalizajcją LED
  • wejścia i wyjścia: USB 2.0, MIDI, S/PDIF, zbalansowane wyjścia XLR, zintegrowany przedwzmacniacz mikrofonowy
  • zmienna impedancja wejścia
  • L6 LINK – integracja z innymi urządzeniami Line 6 (wzmacniacze DT, nagłośnienie StageSource
  • zlącze Variax - możliwość podłączenia gitar z serii James Tyler Variax
  • 512 komórek pamięci dla stworzonych presetów
  • 8 banków set listy
  • programowalny pedał ekspresji, kontrolujący dowolnie przypisane parametry wzmacniaczy i efektów
  • zintegrowany looper (48 sekund)
  • wbudowany tuner chromatyczny
  • funkcja Tap Tempo
  • solidna, stalowa obudowa chromowane zabezpieczenia, odlewany pedał ekspresji
  • do pobrania oprogramowanie edycyjne

 

Lista wzmaczniaczy:

  • Bogner® Uberschall
  • Divided by 13 JRT 9/15
  • Dr. Z® Route 66
  • ENGL® Fireball 100
  • Fender® Bassman® ("Normal" channel)
  • Fender® Bassman® ("Bright" channel)
  • Fender® Blackface Deluxe Reverb® ("Normal" channel)
  • Fender® Blackface Deluxe Reverb® ("Vibrato" channel)
  • Fender® Twin Reverb® (“Normal” channel with “Bright” switch off)
  • Fender® Twin Reverb® ("Vibrato" channel with “Bright” switch on)
  • Gibson® EH-185
  • Hiwatt® Custom 100 (DR103)
  • Line 6 Doom
  • Line 6 Epic
  • Line 6 Elektrik
  • Marshall® JCM-800 (2204)
  • Marshall® JTM-45 MkII ("Bright" channel)
  • Marshall® JTM-45 MkII ("Normal" channel)
  • Marshall® “Plexi” 1959 Super Lead ("Normal" channel)
  • Marshall® “Plexi” 1959 Super Lead ("Bright" channel)
  • Mesa/Boogie® Dual Rectifier®
  • Park 75 ("Bright" channel)
  • Park 75 ("Normal" channel)
  • Soldano® SLO100(“Clean”)
  • Soldano® SLO100 (“Crunch”)
  • Soldano® SLO100 (“Overdrive”)
  • Supro® S6616
  • Vox® AC-15
  • Vox® AC-30 (Top Boost)
  • Ampeg® B-15NF Portaflex®

 

Lista efektów:

Dynamika

  • Noise Gate
  • Hard Gate
  • Tube Comp
  • Red Comp
  • Blue Comp
  • Vetta Comp
  • Boost Comp

Distortion

  • Tube Drive
  • Screamer
  • Overdrive
  • Classic Dist
  • Heavy Dist
  • Color Drive
  • Buzz Saw
  • Facial Fuzz
  • Jumbo Fuzz
  • Fuzz Pi
  • Jet Fuzz
  • Line 6 Drive
  • Line 6 Distortion
  • Sub Octave Fuzz
  • Octave Fuzz

Pitch/Mod

  • Bass Octaver
  • Pitch Glide
  • Smart Harmony
  • Pattern Tremolo
  • Panner
  • Bias Tremolo
  • Opto Tremolo
  • Script Phase
  • Panned Phaser
  • Barberpole Phaser
  • Dual Phaser
  • U-Vibe
  • Phaser
  • Pitch Vibrato
  • Dimension
  • Analog Chorus
  • Tri Chorus
  • Analog Flanger
  • Jet Flanger
  • AC Flanger
  • 80A Flanger
  • Frequency Shifter
  • Ring Modulator
  • Rotary Drum
  • Rotary Drum+Horn

Filter

  • Voice Box
  • V-Tron
  • Q Filter
  • Vocoder
  • Seeker
  • Obi Wah
  • Tron Up/Down
  • Throbber
  • Slow Filter
  • Spin Cycle
  • Comet Trails
  • Octisynth
  • Synth O Matic
  • Attack Synth
  • Synth String
  • Growler

EQ

  • Graphic EQ
  • Parametric EQ
  • Studio EQ
  • 4 Band Shift EQ
  • Mid Focus EQ
  • Vintage Pre

Delay

  • Ping Pong
  • Dynamic Delay
  • Stereo Delay
  • Digital Delay
  • Dig Delay w/ Mod
  • Reverse
  • Lo Res Delay
  • Tube Echo
  • Tape Echo
  • Sweep Echo
  • Echo Platter
  • Analog W/Mod
  • Analog Echo
  • Auto-Volume Echo
  • Multi-Head

Wah/Vol

  • Fassel
  • Weeper
  • Custom Chrome
  • Vetta Wah
  • Throaty
  • Conductor
  • Colorful
  • Volume
  • Pan

Reverb

  • Plate
  • Room
  • Chamber
  • Hall
  • Echo
  • Tile
  • Cave
  • Ducking
  • Octo
  • Spring
  • 63 Spring
  • Particle Verb

Prezentacja urządzenia